Granaetrally succes

16 Juni 2018

Op zaterdag 16 juni hebben de gezamenlijke serviceclubs een zeer geslaagde "Granaet Rally" georganiseerd. Zo'n 50 equipes deden er aan mee. Onder prachtige weersomstandigheden werd de tocht verreden en alleen al de verscheidenheid aan auto's was fantastisch. Van de allernieuwste en snelste bolides tot hele simpele oude autootjes deden er aan mee.
De tocht leidde vanuit Dokkum vanaf de Breedstraat via een mooie route naar de provincie Groningen. In Leek werd een lunchpauze gehouden. Vervolgens ging de rit richting Zuid Fryslân. In Sleat werd nog een stop gehouden en daarna door naar Lemmer waar het einde was.
Na terugkomst in Dokkum was er een zeer goed verzorgde barbeque bij de IJsherberg.

De opbrengst voor "Stichting Altijd Doen” is 2500 euro geworden.
Binnenkort gaan de voorzitters van de serviceclubs hiervoor de cheque uitreiken.

Het staat al vast dat er in 2019 een vervolg komt en wel op 15 juni 2019 !